Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2008 11:17 - и нищо друго...само наопаки
Автор: kosara2008 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3267 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 08.08.2008 11:32


съвършенство в градски зной
едва ли...пропъждам се
ще отсъствам за дълго 
от себе си
измечтах се да съм някъде
в другаде на броените минути
нетърпеливо шумолящо ми е 
по миглите и в зелените лещи
розовото от спомен за дъга
да, малката рокля е форсирана утеха
без начин на общуване
безумно служебно е ...телефонен разговор
щастлив ли си
превърна ме в невидима
сега...в горчиво, пясъчно и бежово
не остана златно злато 
безмълвие и пощуряли щурци 
ожънати са нивите
страхът и цялото
не е разлистено
тъмничар и разстояние
тъжно е и ми липсваш
в полунощ едно по едно
нелепото отсъствие
този път ... е никъде
и нищо друго...търсех истина
крайна спирка вместо пристан
блян бленуван вплетох в миг
къде ли е подаръкът...
е, не разбрах 
последния ред
от последната страница
някакви си там жегави обещания
скъпоценности и спомени
консервирани
наопаки на дървестните кръгове

днес уморена съм

а и късно е...
за моите сребърни дракони
 


Тагове:   Наопаки,


Гласувай:
0



1. dressy - никога не късно
08.08.2008 11:20
Сара
да вдишаш огън
цитирай
2. kleopatrasv - Мечтания и очаквавния ,преливат и се топят....
08.08.2008 11:29
А вятъра отнася някъде мислите ти и те стреля от всички страни ......време е да тръгваш ......и да усетиш естествената красота от природата.......
Зове те вътрешното ти усещане и прекрасния инстинкг за насладата от всичко наоколо....Живее ни се........така ,че да започваме........да откриваме невероятното , недостижимото, недокоснатото , неразбираемото , неоткритото, неизживяното , ......и всичко НЕ ....вече да стане и ДА ....??Защо не "
Попътен вятър .....и усмивки...!
цитирай
3. kosara2008 - Зое.....къде си...
08.08.2008 11:36
никога си е никога...следи и корозия,

липсваш ми... в оранжево...не е същото
цитирай
4. kosara2008 - Клео...пътешествам:)
08.08.2008 12:06
по ръба на ножа, август...е, а ми е студенокръвно

благодаря ти за попътния вятър...знае ли някой и кой:)
цитирай
5. eraklia - някога влязох тук
08.08.2008 14:20
с едно заглавие - На алчния август студа. Винаги ще ме пари. Как да простя?
Треперя от студ, а нямам диагноза. Докторска проза:))
Оставих ти нещо на долния етаж, Сара:)
цитирай
6. kosara2008 - Eraklia...
08.08.2008 14:49
чакам те да се завърнеш...от въздишката на твоето търпение...важно е трохички за врабец ли е или прясно опечен хляб само за теб! твоя избор се съдържа във очите му ...незабравима,

къде по - долу,Ери...в подземието на изгубено царство бродя...днес ще ме познаеш като приятел на мрака...но утре навярно ще бъда детска рисунка...или поне ми се иска:)
цитирай
7. eraklia - бродя несигурно...:))
08.08.2008 14:51
намирам си поводи да се изправя и се подпирам на думи, които се губят понякога в гънките на мълчанието:))
в предния пост, разписах се там, това имах предвид.
бъди картина, Сара, на омагьосана гора, без път навън:))
прегръдки
цитирай
8. kosara2008 - ераклия моя кралице...
08.08.2008 18:12
навън...и ти ще ме последваш!
цитирай
9. luben - Сребърните
09.08.2008 12:36
дракони ... дали си мият зъбите преди лягане? Биха могли с подаръка да ти дарят и целувка, ако да :) Нали ще се грижат за съня ти?
цитирай
10. kosara2008 - за любен...те
11.08.2008 10:21
затова са сребърни...ухаят...винаги...устните им са аромат на ягода :))))- и от целувките им...премалявам...:))))- от сън спомен няма ...те са мъдри ...и се грижат за мен:)))...
цитирай
11. kosara2008 - енитас...благодаря ти
11.08.2008 10:23
хубаво е, че си тук...да...простичките неща изграждат неповторимите мигове
цитирай
12. luben - Вярно
11.08.2008 13:09
че от сън спомени няма, но като не си се наспал, трудно може да направиш нещо кой знае колко запомнящо се (е - има изключения, разбира се - особено, ако има много целувки) :)

Драконите как се разбират с кучето ти? Щото се чудя дали да не ги наема за малко, но моят пес...определено ще им се изрепчи ;)
цитирай
13. kosara2008 - luben...
11.08.2008 15:54
хоук, това с целувките ехееее, о я не ми разваряй дисциплината още съм в офиса, а и е пладне:))))))

имам куче и коте...те драконите са велики и им е извън обсега моята плебейска:))) чета ...
цитирай
14. luben - Ако в живота нямаше
11.08.2008 18:14
целуване по пладне (и в офиса), щеше да е такава скука. Макар и аз до момента желязно да съм спазвал правилото за "където си вадиш хляба не си вади..." За целувки и техни производни, говорим. Разбира се ;)

По това време ... сигурно си с нарушена ц. дисциплина - вече е след 18. Часа. Не години.

Един дракон прелитайки до прозорецът ми спомена, че .... наистина е велик, но всичко влиза в обсега му :) Просто да знаеш.
цитирай
15. kosara2008 - :)))) оооооооооооооооооооо,
11.08.2008 18:26
защо не идват при мен моите си сребърни дракони, да не е златен твоя дракон, защото и той наминава тъдява...и е мълчаливо сладък :) ,а и моите дракони са си само мои, не си ги давам...станала съм ужасна ревнивка...

бегай ....да си получиш "производните" .....ох, :))))))))))))))))))))) откъде го измисли това, ша зема да се гътна от смях:), ама кво пък докато мога... ти ! благодаря ти

умна вечер...
цитирай
16. luben - Не
14.08.2008 13:30
се заглеждам по цвета му. Важното е да е благороден. Като е дракон, от род да е - дали е златен и посребрен или обратното ... нали е важното, че идват при нас. Някоя друга целувка, съвет, помощ - само им спестявам битовизмите - готвене, хигиенизиране ;) Драконите са за драконовски дела ;)

Няма да издавам егн-тата на драконите. Не ща да те вкарвам в ревностни игри ;) Все пак ... спи си спокойно - струва ми се, че твоите ... не ти изневеряват. Абе най-добре - мисли си го това и даже бъди уверена в това. Най-добрата рецепта за вярност ;)
цитирай
17. kosara2008 - Лю...сребърни...
14.08.2008 16:41
тогава са благородни...посребрените са самоса се маскирали...на благородни:)))-

***Драконите са за драконовски дела ;)*** - супер е!!!ооооооооо те нямат егенета...:) и никога, никога, никога...не изневерят...или е с теб или просто си отива...

няма рецепта за вярност от тази...да си с подходящия човек, на подходящото място и в точното време...:) разтегливо понятие е вярност, ...но това си е мое виждане и разбира се не е атестат за точност!!!:)..всеки сам за себе си ...ето ти един елементарен пример : ако ти имаш до себе си фатима вещица/аналогия с една арабска приказка - маруф обущаря - трябва да бъде прочетена от всички мъже!/ и няма никаква угодия за нея и единствената и радост е да ти черни дните и нощите,битовизма е нейната стихия и по душа и сърце си е чист орел с ориз:(((- ... ееееееее за каква вярност иде реч...затова ти просто си търсиш дракон:)))))))))))

ха ха ха ...не се учи от мен ...не съм капацитет:))) аз съм птица в полет:)))-
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kosara2008
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3087900
Постинги: 579
Коментари: 8677
Гласове: 98673
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031