Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2009 10:35 - подкрепям...действията на полицаите!
Автор: kosara2008 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12693 Коментари: 63 Гласове:
0










и ще се повторя
подкрепям действията на полицаите и смятам, че ред и в протестите ни трябва да има,


а сълзливосополивите  вопли - чки на "майчиците" изобщо не ме трогнаха...затвърдиха в мен с пълна сила, колко долно, жалко и подкупно със силно изразено стадно чувство може да е едно същество без задръжки, без възпитание...и защо тогава да съм изненадана от скотското държане на озверелите им  "невинни дечица", там ли беше мястото на деца с ранички на гърба, какви деца бе хора...те като бесни помияри нападаха полицаите, които забележете! бяха на работното си място... ето и защо съм  за бърза процедура! - деца били това...да ни не срещат такива "деца"! отвратително!...мястото на децата, "майчици"!!!! е в училище и у дома, когато възрасните протестират и търсят правата си!

 

И не искам никой да ми говори за сила, власт и гражданско общество, когато един съвсем навременен протест на наистина отруден и ограбван човек търси своето право на справедливо заплащане, когато едва свързваме края и то не защото сме мързеливи...когато няма кого да подкрепиш и избереш за стопанин на държавата ни...”се са у тия” ...когато си на работното си място и някой посяга да те бие, отграбва, дори застрашава живота ти, а  у дома те чакат твоите деца... е всеки ще се защити... и така е редно

 

протестът се прекратява! ТОВА Е! когато излезе от рамките на онази истинска причина поради която е събрала наистина протестиращи и търсещи правата си хора...

 

и вие сте видяли това което видяхме аз и моите деца ...все едно да дойде някое ей такова „детенце” в офиса ми, да ме нападне с железен прът или тояга и аз да се оставя...е как ще стане...веднага влизат в употреба и газовия ми пистолет и спрея, който не излиза от джоба ми...за създалата се ситуация не са виновни нито крадливите ни политици, нито полицаите...никой не ни прави зверове...кой какъв си е...имането не те прави човек, но и нямането не трябва да те превръща в скот ...

хич и не съжалявам ,ако някой от четящите ме , е разочарован от мен... това си е моята човешка позиция и нямаше да съм се аз ако днес не я изразя тук!

няма да позволя да злоупотребяват с нарасналото ми недоволство и нека всеки да е отговорен за действията си...  

а тези лумпенизирани идиотчета не са лицето на българските деца 
и  уж!разтревожените майки...не са лицето на българските майки...














 



 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. talasyma - Твърдо
15.01.2009 10:44
подкрепям твоето мнение.И аз заставам зад полицаите,защото те работят.И както заявявам във всичките си коментари от вчера и днес,протестиращите да се радват,че полицията не е тази от времето на Борис III,че щеше да видят как се разпръсква тълпа с коне и камшици,без да им пука.
цитирай
2. kosara2008 - talasyma...
15.01.2009 10:47
искренно се надявам да сме от повече...тези които мислим и чувстваме така ...създалата се ситуация, благодаря ти!
цитирай
3. ciele - :), не можеш да ме разочароваш! с теб ...
15.01.2009 10:49
:),не можеш да ме разочароваш! с теб съм!!!!
цитирай
4. kosara2008 - ciele...!
15.01.2009 10:54
незнаеш дори какво е за мен, че си тук! благодаря, хубост!
цитирай
5. fenris - полицаите са хора
15.01.2009 10:56
обаче практиката първо млатиш после питаш не е правилна, защото някакви лумпени провокираха бой и после невинни го отнесоха! Съчувствам на полицията единствено за това, че се оставиха да са маша в ръцете на някои хора! Иначе те си гледаха работата, но прекалиха!
цитирай
6. talasyma - Фенрис,
15.01.2009 11:04
а защо невинните хора оставиха 30-ната лумпени да провокират боя ? Защо не ги спряха,а ги оставиха на полицаите ? Полицаите,ако бяха прекалили нямаше да има 31-32 потърсили медицинска помощ,а щяха да бъдат 200-300 поне.Щеше да има сълзотворен газ и атака на конния ескадрон,който май е единствен и го използват при дербитата.А и покрай сухото винаги гори и суровото нали знаеш ?
цитирай
7. fenris - . talasyma
15.01.2009 11:08
За последното си прав! За първото не си! Една моя приятелка ми разказа, какво е станало! Лумпените са започнали да провокират полицаите и студентите са се опитали да ги спрат, като ги питали защо мятат снежни топки и камъни по тях? Опитали се да ги спрат и станало боричкане, след това обаче лумпените нападнали полицаите и така започнало всичко! Не знам, кой е крив, кой е прав, едно е истина, полицаите са си изъплнявали работата и ще го отнесат заради чужди заповеди! А това не е правилно така е!И въпреки това не е трябвало да прекаляват толкова! Аз чух за по-големи цифри от 30, но нищо не е сигурно!
цитирай
8. talasyma - Fenris,
15.01.2009 11:21
на този пост http://avangardi.blog.bg/viewpost.php?id=277298 най-ясно е дадена статистика за вчерашните събития.Да признавам си,не съм много сигурен за цифрите,просто съм цитирал по памет,но продължавам да твърдя,че полицаите не са прекалили.Да се надявам,че поне днес протеста ще бъде организиран по-добре и няма да се стигне до вчерашните ексцесии.
цитирай
9. lorito20 - Трябва да се обединим
15.01.2009 11:42
http://www.bgpetition.com/stoyanbaltov/index.html
цитирай
10. анонимен - А така!
15.01.2009 11:43
Това ни е работата - да плащаме данъци!
Това им е работата - да бият!

:-)
цитирай
11. kosara2008 - fenris...добре си дошъл, разказвачо...!
15.01.2009 11:49
"първо млатиш после питаш "?!?!?!..видях друго и беше отчайващо гадно...свирепи, готови да наранят и причинят болка...изродчета и не питам защо го правят... чия маша са...не питам, не изказвам и мнение, защото е възможно да сбъркам, като само се догаждам...и без доказателства , а и интересите за изкривяване идеята на протестта могат да са на всяка сила:)
цитирай
12. fenris - Коси
15.01.2009 12:02
Понякога на хората им пада пердето и честно казано за това мога да виня само управниците!Защото те оставиха нещата да излязат извън контрол! Нещата трупаха и ескалираха! От страни е лесно да съдим! Но попадайки в тази ситуация тълпата може да те превърна в животно каквато е и тя!Права си и че вината не е само на полицаите, те са действали по заповед! Таласъм надявам се и аз днес да е спокойно!
цитирай
13. cornflower - Това е сценарий на комунистите, Косара!
15.01.2009 12:23
Те бяха подготвени за този протест, дори за осъждане на протестантите по бърза процедура!
Нима не познаваш техния стил?
Платените провокатори са пуснати от тях, за да опорочат основателния, мирен протест на децата на България!
Ако не ги подкрепим ще ги загубим, така като ден по ден губим родината си...
Аз съм с тях!
Долу мафията!!!
цитирай
14. vmir - Срещнах бити студенти, в които нямаше и следа от агресивност,
15.01.2009 12:47
и ме зачуди благата им решителност да продължат протестите. Пазеха помежду си байрактарката – увита с националния флаг и я хвалеха, че е устояла да не падне, за да не изцапа флага...
Иначе и мен ме е яд на тъпите нагли копеленца, които намират тъпи начини за изразходване на енергията си...
По сходен начин беше опорочен и прехода, а управляващите имат огромен принос в организиране на провокациите.
цитирай
15. viki11 - ВСИЧКИ ПОБЪРКАНИ ДЕЦА БИЯЧИ ...
15.01.2009 13:01
ВСИЧКИ ПОБЪРКАНИ ДЕЦА БИЯЧИ

ИЗПОЛЗВАТ МИТИНГИТЕ

ДА СИ РАЗТОВАРЯТ АГРЕСИЯТА

ПРОСТО ТРУДНА РАБОТА ЗА ПОЛИЦИЯТА,

НО ФАКТ.

ДА СА СЕ ПОГРИЖИЛИ В ОБЩЕСТВОТО ЗА

ТЯХ ПО-РАНО.
цитирай
16. bovari - Два пъти прочетох текста, за да съм сигурна че право съм го разбрала;)
15.01.2009 13:23
Никога няма да приема деца да бъдат наричани „лумпенизирани идиотчета ”! Никога!
Децата виждат обезверените си родители, примирили се с брутално наглите политици; те не са слепи и за корумпираните футболни ( и всякакви!) съдии; и тъй като имат сили излизат на протест, излизат деца да защитават правата НИ! Срам! Защо да не погледнем така на всичко това, а не просто да тълкуваме бягството им от училище като мързел или че са подведени от сензационното?! Ако за агресията, която са проявили на протеста им е било платено, това е страшно, това е зловещо! Но за това сме виновни НИЕ, ВЪЗРАСТНИТЕ! Ние сме тези, които НЕ СМЕ възпитали ценности в тях!
Когато се отказваме ние да учим, тогава те, децата ни, самите ще започнат да се учат, ще изминат по-трудния път, по който могат и да грешат, и да бъдат подведени. Вакуумът се запълва( в случаят социалният вакуум) , който е създаден от много богати и самодоволни хора( в това число не само политици!) , от една страна, а от друга страна много бедни и жадни за реваншизъм хора, част от които са вече лумпенпролетариат!). В средата я няма средната класа, ако я има, то тя не е излязла да протестира, и ако все пак е имало нейни представители, то те са наблюдавали( по техните думи ) „как селяните са превзели протеста и са опорочили иначе смисления протест”. Ще кажа само „Криворазбраната цивилизация” или криворазбраната европейзация!

Харесвам СТИХОВЕТЕ ти, kosara2008!;)
Поздрави!
цитирай
17. avangardi - Твърдо подкрепям твоето мнение.
15.01.2009 13:45
Какво очакват, щом посягаш на властта, ще си понесеш последствията.
Не може да посягаш през щитовете на полицаите и да им натискаш каските до носа, да ги дърпаш за реверите и да удряш, а да очакваш да те галят.
За бленуваната им "демокрация" от запад - там не питат при посегателство, там се стреля за нападение над полицай.
Благодаря на полицаите за проявеното хладнокръвие, защото можеше да има и убити от протестиращите!
цитирай
18. gothic - bovari, бъркаш Ямбол и Стамбул. ...
15.01.2009 15:29
bovari, бъркаш Ямбол и Стамбул. Твърдо съм зад децата, които протестират за по-добро бъдеще. А тези, които kosara2008 нарича „лумпенизирани идиотчета ” са ТОЧНО ТАКИВА! Прочети коментара ми при fenris и ми кажи как би охарактеризирала персони, които нападат семейство с бебешка количка БЕЗ НИКАКЪВ ПОВОД. А това бяха същите, които предизвикаха безредиците вчера. А на родителите, които не са на мястото си ще им кажа - не ревете, когато синът ви се върне пребит, защото е вандалствал. ВИЕ СТЕ ВИНОВНИ!!!
цитирай
19. lelya - Светът е шарен и този урок е крайно ...
15.01.2009 15:36
Светът е шарен и този урок е крайно време да го научим. Има и деца и деца. Това не е оправдание да се бие наред. Ние сме възрастните, а полицаите са представителите на властта и трябва да кажем - ние и те - това е лошо, а това добро. На лошите с лошо, а добрите да си ги оставим да протестират независимо дали ни харесва или не. Те имат това право. Протестиращи ще има при всяко управление. Малко повече нормалност и толерантност ни трябва.
цитирай
20. tini4 - Поздравления за постинга!
15.01.2009 17:09
:)
цитирай
21. kosara2008 - приятели...мои
15.01.2009 18:15
Таласъм...хай! и си прав, !!!30 разбесняли се "човечета" не можаха да бъдат усмирени от около 3000човека от които незнам си колко студенти...

Фенрис...няма никакво оправдание за паднало перде...всички в това число и моите деца са на ръба на търпението си, но на никому не са посегнали

Лорито20...миличка така е...нека сме заедно!

Злика!...знам, че не го мислиш:)

Вмир...съгласна съм с теб!уви!но си нямаме и най-малка представа даже...чий е сценария...в интерес е на всички политически партии и съм далеч от идеята да политизирам случващото се...не вярвам на никой от тях, на никой...

вики11...преди обществото сме ние...родителите и ако сме безсилни и по най - жалък начин все им търсим оправдание...колко е виновно обществото освен, че не трябва да прави компромис...животът ме е убедил, че който си е зъл той си остава такъв.

Бовари...прости ми ако съм крайна и дано никога, никога да не ти се случи да срещнеш такова"дете" и да пострадаш...прости ми и ти благодаря, че си тук! а злото го има...и в малкия, и в големия човек... нямам мяра по години...

цитирай
22. kosara2008 - приятели... мои
15.01.2009 18:41
авангарди...така е...демокрацията е възпитание...толерантност...страшно беше в тази неистовонечивешка настървеност да причиниш болка... и колко му е някой вярно да изтрещи с патлака... полицаят е също човек, хора!

lelya...протестта и неговата идея просто се размиха и все пак в мен остава убеждението, че протестиращите и най-вече организаторите трябваше отвътре да се справят с тая пасмина или въпросът поставен по друг начин: когато събираш на едно място много хора ти носиш отговорност за тях...а то какво...юруш, давайте, елате...ще протестираме...не може само с идея трябва план в който да се вземат впредвид и инсинуации и съответните мерки за игнорирането им... ле ле сега пък и стратег станах ама то си е така от дума на дума...от един камък...до изстрела...уви! един е мига ...да не забравяме

тинич...нека сме повече и да сме заедно и тази пасмина дето си я навъдихме ...да си ходи!!!!

цитирай
23. kosara2008 - готик...ти си ми специален
15.01.2009 18:45
твоята дума е мъжка дума! истинско вярвам, че си добър родител! жив и здрав да си!и да ни радваш с хубава музика...ех, нека е музика тоя шибан живот...искам...да сме всички заедно!!!
цитирай
24. kosara2008 - cornflower...
15.01.2009 19:10
подкрепям всеки мирен и разумен протест и трябва да има протести... но имам нетърпимост към насилието мила моя...скъпа си ми...

насилието води до насилие...с други средства трябва...незнам какви, но не е и това на което бяхме свидетели и някакси инсценирано беше всичко и много слабо...просто няма, няма кой и се обезверихме след толкова години , а и на кой да вярваш... прости ми...отдавна не правя разлика в цветовете и то не е защото нося очила за четене и още вярвам, че "Времето е наше!"
но всички онези, които ние си избираме знаят и го живеят..доказано е , че не може гладен човек да пази гозбата, а икато му се услади...прай си търбух и гуша и забравя за гладните...без аристокрация сме миличка...
цитирай
25. letisi - най-тъжното е че до такава степен сме свикнали
16.01.2009 08:20
с покупко-продажбата на т.нар. обществено самосъзнание че на подобни събития се гледа като на чудо за три дни...
цитирай
26. nikita6864 - Косара и аз съм съгласна!
16.01.2009 09:46
нямам време да напиша мнението си, но ще се съглася с Бовари, че "Никога няма да приема деца да бъдат наричани „лумпенизирани идиотчета ”!
ДА, ТЕЗИ ДЕЦА, КОИТО БЯХА ТАМ, БЯХА КОПЕЛЕТА!!!!

цитирай
27. kosara2008 - Лети...здравей и да е хубав денят ти!
16.01.2009 10:25
и тъжно и страшно е...покупко-продажбата е приоритетна политика на пладнешките ни разбойници и хора с ниска лична хигиена във взаимоотношенията си с хората са лесна плячка за 30те сребърника...
цитирай
28. kosara2008 - вихра13, благодаря ти!
16.01.2009 10:27
започнах да мисля, че който е зъл той просто си се е родил такъв...
цитирай
29. kosara2008 - Ники...това тук си е
16.01.2009 10:35
съвсем в твой стил...открито и прямо...в прав текст, без прозорче за изход...в центъра с твоето ненадминато чувство за хумор и още нещо...и те харесвам...такава,

понякога...ме объркваш:)
цитирай
30. bovari - Да поясня позицията си.
16.01.2009 11:13
Когато написах своето мнение, съвсем не исках да вземам страна и да съдя "Кой крив, кой прав", защото е ясно редът трябва да се спазва и независимо дали са малки, големи и още по-големи, гражданите са длъжни да спазват закона. Аз се опитах да погледна отвъд ОЧЕВАДНОТО, защото нещата, според скромното ми мнение, не стават по-добри, именно защото само и единствено виждаме фактите, но не търсим причините за тях, а още по-малко пък начини да ги променим. А когато се отнася за деца, тогава отговорността е на всички!

С усмивка, за gothic - Да, бъркам явно Ямбол и Стамбул, но това е защото не съм добре опознала тези места;) през Ямбол съм минавала, транзит, а Истанбул съм видяла през очите, и душата, на Орхан Памук, което ми дава увереност, че все пак съм се докоснала до духа на този град.
Ще прочета твоя коментар при fenris.

nikita6864 - "ДА, ТЕЗИ ДЕЦА, КОИТО БЯХА ТАМ, БЯХА КОПЕЛЕТА!!!!" - насилието поражда насилие.
Децата са били агресивни, ние сме агресивни в думите към тях тук, и не само тук; утре те, децата, ще бъдат още по-агресивни, ние също........и докъде ще я докараме?
Винаги съм се питала какво точно съдържание носи думата "копеле"?

Поздрави на компанията.;)
Да гледаме в една посока!
цитирай
31. kostadin - А някой от вас да знае как се създавта ...
16.01.2009 11:21
А някой от вас да знае как се създавта копелета?
цитирай
32. kosara2008 - Бовари...:)
16.01.2009 12:08
в една посока сме и сме заедно и това ...е топлина човешка!благодаря ти!
цитирай
33. nikita6864 - бовари,
16.01.2009 12:19
ето ти нагледен пример:

казвам ти, че ще ти строша главата! ще те заболи ли от думите ми, или ще те заболи, ако верно ти я цепна?!

и не ми говори за "децата". това НЕ СА децата на България. това бяха леш, една кал, на която й трябва трудов лагер!!!

кеймакер, малко им беше!!! мнг малко! и аз съм момиче, мен що не ме влачиха бе?! що не ме мъкнаха като чували?! трябваше да ги ритат като чували не да ги влачат!!!

и бовари, не се питай за думата "копеле". и не какви и да е копелета, а копелета при живи майка и баща. долни...
цитирай
34. kosara2008 - здравей Костадин...
16.01.2009 12:30
понеже въпросът ти е под мой постинг в отговор на комендар на никита6864...аз като домакин ще ти дам своя отговор...макар тази дума да е много грозна и да съдържа в себе си голяма доза цинизъм...все пак я има и всеки един би могъл да бъде назован по този начин, когато събуди в някой негативизъм и нека не забравяме това е една грозна дума...вярно приказката за лошата дума и раната от брадвата е истинна, боли и не минава ...

могат да те отъждествят с тази дума...когато агресията е! твоето и основно и постоянно душевно и физическо състояние, нищо човешко няма в твоето отношение към другите...липсва обич и човещина, безкомпромисно...в една съвсем простичка истина наречена живот...без топлина и радост ...без вяра и надежда...
е може би няма да се съгласиш,
но не за това иде реч и в постингът...видях най - долните поведенчески прояви на подрасващи ... на деца в чиито действия нямаше нищо детско...
извини ме ако с нещо съм те предизвикала ...
цитирай
35. kostadin - Ех миличка, копелетата ги създа...
16.01.2009 14:27
Ех миличка,копелетата ги създаваме и ние нормалните хора !
цитирай
36. kosara2008 - kostadin...нормалните хора
16.01.2009 16:55
правят и отглеждат децата си с любов и това е смисъла на семейството...топлината и обичта, да се събереш с децата си и да обсъдите деня...радостите , изненадите, срещите...разделите...
цитирай
37. frostblade - ....
16.01.2009 18:21
Аз не заемам позицията на полицията, а позицията на българския дух! Така е било и с възстанията навремето и трябва да призная, че се гордея със случилото се....не очаквах, че в тази мизерна държава е съхранен пламъка ни до такава степен.

Полицията - това са хора, те са едни от нас. Те носят царвули, не могат да си позволят едно парче сирене и носят срама, който тези резаци ни докараха. Защо бе, братя, сте срещу нас? Защо пазите изродите, които ни натискат в тоалетната чиния?

България се е освободила с кръв и вече сами доказахме, че с политика не можем да се оправим. Решение? Изхвърляме боклука, обединяваме се като един народ и караме Европа да наведе глава в признание. Да, ето нещо хубаво след толкова борба....успяхме да се обединим за няколко часа, показвайки дори на самите нас, че голтакът в краката на свините горе се раздвижва.
цитирай
38. bizcocho - Твърдо заставам зад мнението ти! ...
16.01.2009 18:22
Твърдо заставам зад мнението ти! Лошото е,че протестиращите не са застанали зад полицията,та да се справят съвместно,много точно казано, с"децата идиотчета",почти винаги последователи на точно и такива родители, и след това да продължат протеста си,за който имат пълни основания!
цитирай
39. kosara2008 - bizcocho...благодаря ти!
16.01.2009 18:32
трябваше...наистина.
цитирай
40. kosara2008 - frostblade...
16.01.2009 19:04
добрата идея, българският дух, навременния протест...прекрасно, но ...нетърпимост трябва да има към насилието...
цитирай
41. kostadin - Хора и хорица без кръвни революции ...
16.01.2009 21:15
Хора и хорица без кръвни революции няма!
Казаха ви,че прехода е завършил ,а вие още се надате,че ще ви пратят спасителните лодки...
Студентите ритат ,защото искат да си оправят положението. Полицайте също -ами да станат полицай и без това сега ще им вдигнат заплатите -заслужиха си го!Сега ще правят и общинска полиция .Интересно на кого в бълхарийката е необходима полиция по голяма по брой от армията?
Ще станем общество състоящо се от стражари и апаши -какво по ясно от такова разделение.
Тия от БСП са хитри -нали са били все от ДС -майстори на инсуниацийте,хлъзнаха и профсъюзи ,работници ,селянии ,учители и пенсионери , новите капиталисти на село -фермерите та едни студенти ли ще им се опънат и то даже по- необразовани от тия по Кушлуково време.
Просто днеска ги пуснаха по ролбата без вода!
Ставайте чекисти,като не сте еврей или педерасти поне чекисти станете!Какво и е лошо на чекията?.. нали жените ни не искат да раждат бъдещи Гаврошовци
цитирай
42. анонимен - kosara...
17.01.2009 11:57
...Споделям в много голяма степен всичко казано от теб!

Само се надявам силно ти да не подкрепяш тези действия:
http://www.vbox7.com/play:9e5296f8

Поздави!
цитирай
43. nikita6864 - бате, аз не ги подкрепям тези действия!
17.01.2009 14:23
ПОЛИЦАЯТ ТРЯБВАШЕ ДА МУ СЧУПИ КРАКАТА, А НЕ САМО ДА ЗАПЛАШВА!!!!
цитирай
44. анонимен - Полицията пусната да бие не прави ...
17.01.2009 15:26
Полицията пусната да бие не прави разлика!
И те си пазят хляба
Kostadin
цитирай
45. georgiev - А аз напълно подкрепям справедл...
18.01.2009 08:38
А аз напълно подкрепям справедливите протести на хората.
цитирай
46. kosara2008 - georgiev...:)
18.01.2009 09:41
и аз подкрепям безрезервно тези протести! с уговорката за по-добра и отговорна организация, с вътрешно игнориране на насилието...когато събираш много хора на едно място..носиш и отговорност за тяхната безопастност! така беше преди години!!!

и на нашата улица...вярвам в слънцето и в нас:)
цитирай
47. kosara2008 - bateto...здравей, приятелю...
18.01.2009 09:53
не на насилието...в каквато и да е форма...гневът е лош съветник...лекенца има във всички сфери и злоупотребяват със ситуацията и служебното си положение...в този случай ежльото в униформа , освен , че е афектиран ... избива и комплекси...

ако съм началник на полицията такъв служител щъ го изгоня!:)
цитирай
48. georgiev - Хората нямат никаква вина. На тях им ...
18.01.2009 12:22
Хората нямат никаква вина. На тях им дойде до гуша. Според мен протестът беше даже много толерантен и цивилизован като се има предвид до какво състояние е докарана държавата и народът. В Гърция и Франция например протестите са много по-големи и по-бурни. Там хората имат развито гражданско общество, отстояват правата си и не дават на никой да се гаври с тях и с живота им.
Поздравявам всички достойни българи, които участваха в протестите. И нека това да е пример за другите.
цитирай
49. ley - няма да те повтарям
18.01.2009 12:36
подкрепям всяка твоя дума! Полицаите изпълняваха заповеди...вършеха си работата. Вярно покраъ мокрото си изпати и сухото, но такива неща се случват. А "майките" да си възпитават децата... НО извън контекста нещо ми направи силно впечатление, след първия ден протестиращите драстично намаляха. Дори вчера - неработния ден, бяха по-малко и от 14'ти...Нещо не ми се връзва.....
цитирай
50. fenor - Ето и моето мнение...
18.01.2009 18:46
... деца на тоя притест нямат място, все още не сме достигнали до нужда от тях, и слава богу. Дано некога не стигнем до "случая Гаврош". Нямат място и маскирани лумпени, никога не трябва да допускаме дори мисъл за нужда от тях. На протеста трябваше да бъдат само пълнолетни, с исканията си и с лицата си. Пък да видим тогава кой как си върши работата. Но това е работа на организаторите на протеста. Който не може да организира протест и да владее аудиторията да не се захваща. Хубавото на случая е, че това е, и тлябва да бъде урок за всички. И от едната, и от другата страна на барикадата. А лумпени, и провокатори, за пари, за инат или за сеир, е имало и ще има винаги. Време е да се научим да отделяме бързо зърното от плявата. И все пак остава въпроса защо полицията не препозна увитите в шалове и почти маскирани лумпени и да се насочи преди всичко към тях, а тръгна към хората с открити лица? Така изглеждаше в някои моменти картинката. Поздрави Косара и пиши ако не съм прав. В се пак аз съдя по кадрите от телевизиятаV :)
цитирай
51. georgiev - На протестите участваха изключ...
18.01.2009 19:18
На протестите участваха изключително достойни хора с активна гражданска позиция. Целта на определени кръгове да насаждат лъжа, че имало "провокатори" е елементарна и плоска - да се разубедят останалите българи да защитават законните си права. Дано българите се пробудят и видят истината, за да живеем в по-добро общество, без да бъдем манипулирани.
Дълбоко уважавам достойната гражданска позиция на всички хора, участвали в протестите.
цитирай
52. dmn - Ха,ако ви бяха били навярно друго щяхте да кажете.
18.01.2009 20:13
http://dmn.blog.bg/viewpost.php?id=278517
http://dmn.blog.bg/viewpost.php?id=277901
Извинете много,но нито съм лумпен,нито по някакъв начин застраших живота и здравето на полицайте.
Живеем в 21 век,има съзлотворен газ,гумени крушуми а мен ме биха от 13до 19и30 на почивки.
И наред всеки който минеше без да пита.А възрастните хора и жени,по-спецялно които бяха бити от полицайте ??Можете да подкрепите когото искате,но за мен лично изразеното ви мнение не е правилно за мен.
Немозах да изчета всички коментари до доло, надявам се да не повтраям нечий думи.
А моето място,като ученик беше там,защото не харесвам случващото се в българия.Защото и аз хода в студентски град,защото във входа ми има 2 ма дилари на наркотици,защото смятам че е крайно време властта да види,че ние нейните поданници не спим.И днес може да сме малки,но утре ще дойде нашия ред.След месеци ще сме достатъчно отговорни,за да гласуваме.А за да можем да гласуваме тогава трябва от сега да имаме мнение и да сме натрупали впечатления.Е впечатлението ми за мазните личица пушещи за прозорчетата на народното събрание е съвсем др въпрос.
цитирай
53. bizcocho - dmn
18.01.2009 20:34
Това,че имаш мнение,никак не е лошо,но това,че не четеш чуждото....и излизаш с неподготвено изказване относно постинга...освен ,ако и ти не си бил от тез,които са провокирали протеста!
Някой нагоре се изказа,че покрай сухото гори и суровото ,и това е вярно.
цитирай
54. bizcocho - georgiev
18.01.2009 20:36
Гражданска война ли предлагаш?
цитирай
55. georgiev - bizcocho
18.01.2009 23:36
Във всички европейски държави има протести, които са с пъти по-големи и по-твърди от нашите. И не знам някъде да е станало гражданска война. Това, че ти вярваш на поръчковите внушения на определени среди, че сред хората имало "лумпени" и "провокатори" си е твой проблем. Провокатори може да е имало, но те не бяха сред протестиращите. Всички хора отстояват правата си. И именно тези хора са будната част от населението. А ако всички са такива като теб, явно 20 годишната агония на държавата трябва да ни харесва? Не, мерси. Именно този хора на площадите доказаха, че в България има гражданско общество. Именно тези хора казаха не на фалша и на подменените ценности. Искрено се радвам, че има такива достойни българи с активна гражданска позиция. И вместо да се внушават лъжи по техен адрес всеки трябва да се огледа и да помисли къде са проблемите на България. Във всички случаи тези проблеми не са сред протестиращите.
цитирай
56. zaw12929 - Корупция на съда в деиствие - К...
19.01.2009 05:48
Корупция на съда в деиствие -
Копирай, постави в Google
Разбери, защо съдът помага на застрахователя, да не плаща на пострадалите и вреди на редовно застрахованите Никой не е застрахован, да не попадне в катастрофа, но веднага попада в...ада на правосъдието
цитирай
57. kapricia - Не заставам зад никого. Този про...
19.01.2009 23:13
Не заставам зад никого. Този протест ми беше доста далечен поради ред причини. Вече цяла седмица слушаме разни демагози да си чешат езиците и да умуват - кой кого бил, кой на кого други работи правил. Истината е, че познавам хора и от двата лагера. Колкото и шантаво да звучи, нито един полицай не се е събудил сутринта с мисълта: "Я, днес в София има протести. Я да отскоча да строша две-три глави на бабички и студенти!" Надява униформата, шлема, грабва палката и щита и хайде на купона! Не. Полицията е институция, която най-малкото действа по заповед отгоре. И сега се пита в задачката: Кой/кое/кои са въпросното "отгоре"?
А иначе няма какво да се оплаква който и да било. И двете страни пострадаха, откъдето и да го погледнеш. Дето се вика, каквото повикало, такова се обадило. Без значение кой повикал пръв и кой се обадил втори.
цитирай
58. анонимен - Битите студенти и младежи са б...
20.01.2009 10:34

Битите студенти и младежи са бъдещето на България! ????
Благодаря за светлото бъдеще
Първата работа на студентите е да разберат ,че тях почти не ги учат на нищо.
Kostadin
цитирай
59. nikita6864 - logo , МАЙНАТА ТИ И НА ТЕБ! НЕЩАСТНИК!
20.01.2009 17:26
цитирай
60. анонимен - Браво kosara2008 !
20.01.2009 18:42
Жена да се осмели да напише коректен пост.
Полицията ги биела !
Вай !
А те гледаха и се радваха.
Но когато децата им се върнат от училище, бити от същите животни, викат : Къде е полицая !
цитирай
61. анонимен - Thumbs up !!!
28.01.2009 12:18
Защо тези стуеденти са разбонтуваха средата на Януари? Келешчета, които не могат да си вземат изпитите...това е. Да бяха посдкачли Декември, ама нейсе няма кои да се напива до припадък по студентските празнице, именни дни и т.н. Малко им беше боя, и в интерес на истината да се махат от България, не ни трябват разглезени келеши...а хора които осъзнават, че всички се клатим в една лодка, да си стягат задниците и да се сбръчкат от учене/работа, за да не бъдем поколението 500лв. Да ви успокоя, аз съм на 27 и се скъсвам от работа , пътувам често из EU(командировки), оставам в България, не се занимавам с политика-защото в последните 19г. само спорим кой е по по най, искам да съм БЪЛГАРИН и да гледам с вдигната глава. Рецептата е: работа и пак работа.
цитирай
62. анонимен - За №63
29.01.2009 11:27
Работа, ама защо симълчиш за азпределението,печалбата за кого си мислиш,че ще е?Все пак банките са чужди Ха ха Ти си от успелите да се качат на клона маймунки.Не се притеснявай ,но обикновено клончето се чупи
цитирай
63. анонимен - Аз
04.04.2009 17:34
Много злоба виждам си изляла тук, подкрепена с никакви аргументи... Тъпо!:'-(
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kosara2008
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3094201
Постинги: 579
Коментари: 8677
Гласове: 98695
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930