Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2019 17:00 - ПЛЕВЕН - ДНЕС 2019 - ПРАЗНИК НА ГРАДА!
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 979 Коментари: 5 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

image


Горда искам да остана
Плевенчанка и Балкана
ако трябва аз ще хвана.
Знам,сама не ще остана.
Има още хора чисти
с борбени души,лъчисти
помисли и красота
на душата.Любовта
към човека ме крепи.
Духът ми силен ще победи!




image

Ти Плевен отне най милите ми на света,
остана в мене доброта,
макар че трябваше да озлобея,
защото цял живот копнея
за правда,истинност и честност,
а сблъсквам се с неправда,грешност
с клюкари хора,алчни,зли,
и мъничко,съвсем малко добри!
Корупция,завист и връзкарство
за в Плевен тези три са царство,
в което страдат все едни
в тези тежки за България дни!
Хубав беше,Плевен,драг,
но не остана нищо вече,праг
няма здрав останал,тротоар,
а младите в чужбина бягат,бар
до бар и кафенета,магазини,
но празен град без близки и роднини!
Живеят в в него шепа богаташи
и още шепа две апаши,
ученички - проститутки,
дрогирани деца,гугутки
даже вече няма,
но пълен е града със фалш,измама!
Защо кажете да празнувам,
на заря да се любувам,
когато във душата рана
е зинала като дълбока яма?!
Болката ми кой ще спре
от обществото заразено отърве?!
Било празник,сборът на Плевен,
но плевенчанинът е смачкан,беден!
Градът ограбен е затрит,
след време и от картата изтрит!
А климатът ни е ужасен
на крайностите в градуси,опасен!



Плевен,как за тебе песен да изпея,
да се радвам,как да се смея?
Ти отне ми сто живота,
ти изпрати ми Голгота!
Град рожден, нима си мой?
Кой ориса ме,враг или свой?
Що във тебе останах
и мечти свои приспах?!
Плевенчани освирипяха,
полудяха, озлобахя,
като зомбирани са,мразят,
сестра,майка,баща газят!
Кючеци разни и маанета,
звучат дори в квартала мой,
пияни и дрогирани хлапета
на ромите пригласят,бой,
скандали, кражби,немотия,
затънали сме вси до шия!
В цяла България е така,
но мен боли ме за града,
в който върнах се тогава,
съжалявам,знам,не става
нито Кайлъка парк чудесен
какъвто беше.Път не лесен
извървях дотук да стигна,
а окото им не мигна
на всичките поред кметьове,
роднини, снахи и зетьове!
Града на нищо направиха,
дори децата озлобиха,
крадяха и крадат ни пак!
Рожден град мой,не си ми драг!
Шепа хора тук живеят,
като царе, а другите куфеят,
разпродаден е града,
върлуват кучета и малцинства!
Как да пея , да се смея,
как спокойно да живея
в тебе град рожден разсипан,
с прах, пепел, магии посипан?!

image


Площадът пълен е със хора,
петелът пее на стобора,
но кой го чува,не лъжете,
зомбирани ли сте кажете,
заблудени хора,добри,мили,
акъла май сте си затрили?!
Публика на кой днес правите,
празник бил на Плевен,давите
се във илюзии,мечти,
защо пъчите гърди
и викате си кво да правя,
не мога нищо да оправя?
Примирение,апатия
и към чуждите симпатия,
продадена Родина мила,
от никой нямаме закрила.
Да става днес каквото ще,
изчезва българинът,но къде
го има по света това
разпродадена страна,
народ беден,болен,гладен,
страхлив и малодушен,жаден,
народ не мърша,не свидетел
а нация превръщана във пепел!

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК,ПЛЕВЕНЧАНИ, ЩЕ СЕ СЕЩАТЕ ЗА...ЛАНИ!

https://www.youtube.com/watch?v=680GCIWJE3I
sekirata Praznikut na Pleven

https://www.youtube.com/watch?v=FxMa88eWvTQ
sekirata Pleven peeshtite fontani

https://www.youtube.com/watch?v=KbPmvFGf0UY
sekirata Okol Pleven topa puka

https://www.youtube.com/watch?v=f1ujE2BhGOc
sekirata Mechtaia i letia

Празникът на Плевен 2018 -гладът беше в потоп!

image

https://www.youtube.com/watch?v=wVnfjEV9U00

image

image

ПЛЕВЕН ДНЕС -15 МАЙ 2019

https://plevendnes.com/pleven-otbelyazva-praznika-si-s-shestvie-tarzhestven-ritual-i-kontserti-na-ploshtad-vazrazhdane/

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК, ПЛЕВЕН!

https://plevendnes.com/chestit-praznik-pleven-3/

https://www.youtube.com/watch?v=TvmeEN-IiUo

image
image

image

image


И все пак Мечтая и летя -
https://www.youtube.com/watch?v=f1ujE2BhGOc


А.Х.Т.sekirata cekupama













Гласувай:
2



1. jupel - https://www.youtube.com/watch?v=kdSfumw7RzY
15.05.2019 17:09
"АЗ СЪМ БЪЛГАРКА" - фотоизложба гостува в Плевен
цитирай
2. jupel - https://www.youtube.com/watch?v=lOHOJaLJU0c
15.05.2019 17:10
ПОТОПЪТ 2018 , но И 2019 не ни се размина БУРЯТА -27 април 2019-рожденният ден на синът ми , който отдавна напусна Плевен и ми беше на гости.

Проблемът е негов , че стои живее там в Южна България заради...
НО ЖИВОТЪТ Е НЕГОВ.
А тези, които там му пречат най вече в личен план - горко им, вече се вижда...резултата.
цитирай
3. zaw12929 - Поздрави Любовта към човека ме ...
16.05.2019 17:26
Поздрави
Любовта
към човека ме крепи.
Духът ми силен ще победи!
цитирай
4. jupel - Нямаше ме известно време тук и голямо тарашене и "обрязване" на постовете ми, които са за царя Бойко Борисов!
18.05.2019 02:07
Последни 20 регистрирани посетителя
17.05 18:39 - shtaparov
17.05 18:32 - vemo
17.05 17:37 - vemo
15.05 17:11 - lilims
15.05 17:01 - zahariada
15.05 13:13 - breeze
14.05 15:25 - germantiger
14.05 12:21 - toti55
цитирай
5. jupel - Благодаря! Жив и здрав да си!
18.05.2019 02:09
То имало и свестни мъже в този блог, защото другите барабар с няколко бабички са ми орязали постовете...доста постове!

zaw12929 написа:
Поздрави
Любовта
към човека ме крепи.
Духът ми силен ще победи!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2471768
Постинги: 2854
Коментари: 1224
Гласове: 14480
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930