Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2018 10:25 - крайно време беше!
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 317 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Определението "гяурка" откъм новите ни съседи ме навежда на мисълта, че откачалниците, които твърдяха, че "в мен има нещо турско", "циганка" и че съм Надето 1/2 ромка, са взели да осъзнават в какъв филм са се вкарали.

Зер, онзи ден ме "провериха" и "удостовериха" карловски циганя.
"Пепи" ми викаха роднините. Ма не съм "Пепа".

В чужбина, като твърдях, че съм учителка по професия си умираха от смях!
Като твърдях че имам 15-ина години стаж, ме обявяваха за лъжкиня.

Като се прибрах от последната чужбина, бяха започнали да разграбват къщата ни.
Съседите от изток строяха усилено - работниците цигани, имали нужда от строителна количка - взели са я.
Дървата за огрев - изнесени.
Бидони и пр. неща, недобре закрепени - изчезнали.
Просто счупили един циментов кол на оградата и се развилняли.

Още там нещата станаха идиотски и непоносими - някой ме е рекламирал, като отрепка и изродското население и туристи се надпреварваха да ми се натягат и да ме коментират.

Иначе, "всичко си е наред", според полицията!

Няма никаква разработка!

Няма дъртак-идиот, който е препоръчал на Монка да ми обяснява, как трябва да се мине прз профилите на "Богините" и "Боговете".
Не ми е изпратен Изродения гол охлюв да ме чупи, щото на някой му се искало да ме управлява.


:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Предполагам, кой(и) е портил репутацита на семейството ми през годините.

Завистта и слуховете са отдавна проверен и сигурен инструмент за лашкане на обществото.


Каква душевна отреБка трябва да си, та да се занимаваш професионално с това?!

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Както обикновено ще ви препоръчам да погледнеете себе си, но щом толкова ви се услажда - лизкайте ми трите задни букви на воля!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))



-------

Ела ми, ела, нещастен путарак!
Си сиганин, турчин, помак, еврей?

Що не дойдеш да ми повториш всички гнусотии, които съм чула по свой адрес?

Ела и ми кажи, че нямам програма за еволюция, щом не съм на твойто плазмодийно ниво!

Дръж си отрепките - бивши мои приятели и приятелки и се "развивайте".

Цръцкай си енергийка от всички нещастници, които си пипат главите по улиците, около мен. Даряват тия безплатно и доброволно. Няма (как) да помогна!

Аз не съм от вашата група - няма и да стана!

:)))

Прати линк към имитациите на мои изказвания - да се позабавлявам!

:)))








Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 210931
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031