Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2008 14:32 - Dressy и Eraklia...чакайте ме...ще преболи
Автор: kosara2008 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1358 Коментари: 3 Гласове:
0



dressy : – днес си

претенциозно умна,ма шери...
развържи клоните
и спри да мълчиш
земната мъка и смут са за несъществуващите герои
посади две теменужки
в безумнобели саксии
и чакай да цъфне нощта
някой ден ще осъмнеш целуната
от дракон
без златна ябълка и огнен дъх

 

 

kosara  :  ех, в някой ден

в някоя нощ

тайна и пресипнало мълчание

нетърпение в свръх багаж

кога ще съмна знам ли

нечетливите мисли и глътките хлад

по пътека от съмнение

сред вълшебните ми облаци

изпъстрено в краткост

звездопада във очите перлен е

блестят сълзи и лютиво парят

за кой ли път

 

 

eraklia : - танцувам със стиснати зъби,
по пладне най-силно боли
з
елено сънуват очите ми
а морето е Граал,
пълен с целебни сълзи
ще направим кръг

и после като спреш да вярваш в мъдрости,

отново ще се хваля, че съм летяла до една,

която има дракони за домашни любимци

 

 

kosara : - отгледах ги

в душата си безименна

сред голота изгаряща 
подарък му бяха

в оранжево златна привечер

заключен в лунни щрихи

шепота в екстаза е жарава
с драконови пръсти палех звезди

а нежност се вдишваше през кожата

но в огледалния ни свят

нищо не е твое

когато го пречупиш през сърцето
изгарящо е
и се разтваряш във въздуха
няма те...няма те...няма те

бялото цвете и късчето небе

под свода

късам и дълбая се

парченца разстояние пръскат ме без звук

космосът и сърцето

домът и здрача

 

чакайте ме ще преболи

 

бавно

събирам се от лятото

 



Тагове:   МЕ,


Гласувай:
0



1. eraklia - С НАДЕЖДА ПОЧВА ВСЕКИ ДЕН.
16.06.2008 21:12
Ще ти нарисувам пейзаж.
И дъжд ще вали.
Под небесния купол.
Ще скачаме пак
през горящия обръч.
Аз съм гълтач на мастика.
Стоя и те слушам
с порите си.
Приеми, че в момента
сънуваш.
Рисувам с пръсти.
Изпърхвам с криле.
Имам търпение.
Мога да чакам:))
цитирай
2. kosara2008 - Eraklia,с червени обувки на босо
17.06.2008 09:22
и пясъка през август
чакай ме на Кондора
прилива не е Армагедон
ласката му
нарисувано...в топлия цвят
гамата на слънцето си
приласкано
и проектирах с мисъл
дракон в новата луна
в пейзажа вялят изумруди звезди
капките дъжд
и границите на приказно кралство
любима
осезаемо рано е
потъването
релакса
моя обич,
спи спи спи
утре ще е
някъде
в някога
кой знае къде
в приама виста всичко е
няма го времето
уча се пак в крайния срок
полета
промоцията продължава
с червени обувки на босо
очерта кръг около мен
великолелие истинско
връщаш ме...
докосна...изящните пръсти
единствен е
последното е ухание от липа
спомен в музика от лъчи
фон е и Браян Адамс
слушам те...от тишината
дъното е последващо
не е страшно познатото
нека преболи
и
връщам се,
отново
да се топя ...
искам го...

кехлибара в очите му

сега
обич моя
спи спи спи

беше просто удар

през кръста
цитирай
3. kosara2008 - Блу, благодаря ти...
17.06.2008 15:41
знаеш...по...между...под
редовете
на белия лист

в клуба...,
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kosara2008
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3088507
Постинги: 579
Коментари: 8677
Гласове: 98674
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031