Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2008 14:41 - ах!...такси за Рая...*** Да... и Не...,
Автор: kosara2008 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2379 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 30.08.2008 10:38


сътвореното от теб и мен
не ми е празно
в наронен, едри капки, дъжд
завихрено и засияло
безусловно
да се загубиш във милувки
жадно е
превръщайки се в зов за още
окъпана от ласките ти вече
отново дишам
и знам че грея във сърцето ти
пробудено е свежото зелено
не  е лесно
разтворено трептящо
въздух и пространство
спрялото време и разумните граници
бягството и екзалтацията
това разлято в простора ликуване
удоволствие в горещи шепи
безостатъчно
постилам ти целувки
чуваш ли ме сгушена в сърцето ти

да ме помниш когато съм...
далеч, далеч и...скоро няма да ме има
ако ме оставиш в лабиринт от мои мисли
различни величини и тъмни ъгли
съмненията ме убиват полека

говори колко ме обичаш

в приказност и тайно...
отпий ме
и бавно ще те населя със сладост
след ултразвук разголена до камък дълбина
и забравеното бяло сладко на душата
разтеглив спомен не  е
нито тежко мълчание
възторг и омайно е 
забрава...
шепот от изпръхнали устни 
и нестихващи искри в тялото...

помни ме такава 
с ухание на гладиоли
зелени треви и светулка
тази нощ е...любов и ти...
алено и прелест 
всичко е...което имам
заключвам живота си в теб

признанието е
трептя  и се завръщам

какво пък...всичко е това

грях и истина
радостно и  жадно за теб

в такси за рая съм...

в Друг някой Път ще съм горчива и черна
 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - невероятно е Косара:)))
17.08.2008 17:04
Невероятно е Косара и наистина си вълшебница, приятелко. Много чувствено и нежно, и дръзко. А ето и моето такси към рая:

http://cefulesteven.blog.bg/viewpost.php?id=135818

като поздрав...

:)))

Невероятна си.
цитирай
2. kosara2008 - :))))....как така се е ...случило...
17.08.2008 17:40
ти в такси КЪМ рая...аз в такси ЗА рая...то това си е едно и също с разлика една година...в един сезон...в някой друг живот...мисли Стеф:))))-...:))))- аз бях в него...вчера!!!!!!!!!!!!!:)))честно и открито,:)

понеже твоето такси е преди моето ...мисля да го заменя с колесница...по ще ми гила...на кралица ... колесница от нежност в лъчи...да...иначе няма да е хубава постъпка, ако приема подаръкът ти , а аз много си обичам ...стойностните подаръци...твоя разказ е точно такъв...разтърсващ...:)))))))))))))))


ама че съм" Идиотка":))))-


виж какво го правя заглавието само...от "ах!...такси за рая" става..." ах! такси за Рая...по СТЕФ - Да...и Не,защото си е така ...в паралелния свят...ама вчера си бях в таксито за рая и в рая бях:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
3. viki11 - За всеки раят е различно понятие. За ...
17.08.2008 18:32
За всеки раят е различно понятие. За теб какъв беше?
цитирай
4. kosara2008 - вики...що се праиш, че не знаеш...:) ех и ти ...
17.08.2008 18:41
Обич е рая...към Света около и в нас...към Другите около и в нас...- само ако са в твоята "картинка" - философията ти и усещането ти за живот...по горе си е обич в един преживян миг щастие, Вики!

цитирай
5. breeze - Хм, мълчанието какво значи?
17.08.2008 23:16
Понякага значи много Косара!.:)
цитирай
6. breeze - Не можеш Ти да бъдеш...
19.08.2008 06:59
...горчива и черна..!
цитирай
7. santov - Хареса ми :)
19.08.2008 15:50
Поздрави!
цитирай
8. viki02 - Добре, де, добре, бавно схващам. ...
29.08.2008 21:01
Добре, де, добре, бавно схващам.
Всеки говори съвсем различно, иди че съотнасяй. И накрая разбираш, че само си говори, а то друго му е в ума и на практика.
цитирай
9. kosara2008 - медени целувки от мен...
30.08.2008 10:23
сантов***- благодаря ти!

енитас***- дори не знаеш как искам да остана завинаги...без отговорности, без условности, без съвест...ддда,

вики02*** - не знам какво намираш тук където...все се преливам от преживяно в споделено лично...усмихни се вики!
цитирай
10. viki11 - на какво да се усмихвам? явно не ...
31.08.2008 14:02
на какво да се усмихвам?
явно не намирам нищо

едно е преживяването, друго е да споделяш с поезията и нета, и не ви разбирам, но и не одобрявам, но и никой не ме е попитал
така че... и този ден ще мине, и друг ще дойде
важно е нашето участие в света, който не е свършил, нищо друго
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kosara2008
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3094738
Постинги: 579
Коментари: 8677
Гласове: 98698
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930